تولید محتوای وب سایت ها
تولید محتوای وب سایت ها موضوع اصلی مقاله ای است که در زیر به توضیح آن پرداخته ایم.
تمام این بحث در مورد تولید محتوا برای وب سایت شما برای برخی از مشاغل گیج کننده است.
انها قبلا توده ای از محتوای غنی از کلمات کلیدی و SEO را برای سایت خود تولید کرده اند.
مطمئا تولید محتوا برای وب سایت ها مهم است،اما چونه می توانیم محتوای تولید شده سایت خود را مرتبط کنیم؟ با بازگشت به اصول اول می توانید به این سوال پسخ دهید.
تولید محتوا برای وب سایت ها،بلوک های برای SEO ایجاد میکند.
این امر باعث می شود که موتور های جستجو گر و افراد واقعی بتوانند شما را آنلاین پیدا کنند.
این اطلاعات به افرادی که به دنبال مطالب جدید و معتبر هستند کمک می کند.
سه نوع محتوای گسترده برای وب سایت وجود دارد
همانطور که در سایت آمار زنده اینترنت می بینید،اینترنت هر روز در حال رشد است.
اگر سایت شما رشد و تغیر نمی کند،شما تنها در دنیای اینترنت در حال پسرفت هستید.
سه نوع محتوای مورد نیاز در سایت شما
محتوای صفحات وب سایت شما در 3 دسته گسترده قرار می گیرد.
- محتوای استاتیک
- محتوای دروازه
- محتوای در حال تکامل
محتوای استاتیک
محتوای استاتیک محتوای است که همیشه به روز نمی شوند.مواردی مانند(تماس با ما) یا اطلاعات شرکت، به طور کلی برای مدت طولانی باقی می مانند.
همچنین ممکن است برای محصولاتی که فقط یک بار در سال تغیر می کنند یا به روز می شوند،صفحات فرود داشته باشید(این صفحات محتوای ثابت می باشند)
محتوای دروازه دار
محتوای دروازه دار نوعی محتوای استاتیک است که شخصی باید از شما درخواست کند.ممکن است این اطلاعات حساس مانند لیست قیمت یا اطلاعات کلی بیشتری مانند یک فیلم آموزشی،یک لیست سفید یا یک دفترچه راهنما باشد.
تکامل محتوا در هر محتوا است که به طور منظم روزانه یا هفتگی یا ماهانه به روز می شوند.
یک وبلاگ یا یک مبلغ خبری به عنوان محتوای تحول در نظر گرفته می شود.
چرا به انواع مختلف تولید محتوا برای وب سایت ها نیاز دارید؟
شما باید تولید انواع مختلف محتوا را مدیریت کنید زیرا انواع مختلف جستجو وجود دارد.
به همین دلیل با داشتن وب سایت افرادی که در حال جستجوی اطلاهات هستند می توانند شما را پیدا کنند.
بییشتر جستجو ها در وب از 80 % به بالا به جای افرادی که به دنبال خرید چیزی یا یافتن مکانی هستند،برای برخی اطلاعات گسترده است.
این انواع مختلف محتوا روش های مختلفی را برای پیدا کردن شما هنگام جستجوی آنلاین به افراد می دهد.
شما می خواهید صفحات استاتیک برای کمک به افردی که مارک یا یکی از محصولات شما را جستجو می کنند،جستجو کنید.
همچنین ممکن است بخواهید از افرادی که هنوز شما را نمی شناسند،درخواست کنید و به دنبال نام تجاری محصولات خود نیستید.
محتوای تکامل یافته و دروغگو ممکن است بیشتر برای جستجو گر ها مناسب باشد.
اگر یک استراتژی برای کمک به شما در یافتن و ساختن مخاطب داشته باشید،ساده تر می توانید محتوا تولید کنید.
استراتژی شما تعین خواهد کرد که چه نوع محتوا در حال تحول و شییروانی را نیاز دارید.این تحول محتوا هم جستجو گر ها و هم موتور های جستجو گر را به سمت صفحات ثابت خود هدایت می کند و مردم را به سمت محصولات و خدمات شما می فرستد.
فرایند تولید محتوا برای صفحات وب چیست؟
تولید محتوا برای وب سایت ها شامل تحقیق،نوشتن و تبلیغ مطالب است.
اگر فقط یکی از این 3 مرحله را انجام می دهید،محتوای شما به افراد یا موتور های جستجو کمک می کند تا شما را پیدا کنند.
جای که بسیاری از شرکت ها سقوط می کنند،کوتاهی کردندر تولید محتوای منظم است و یا تولید محتوای آن ها زیاد است اما بدون تحقیق مناسب.
مرحله تحقیق محتوا شامل یافتن کلمات کلیدی است.
تعدادی ابزار وجود دارد که می توانید استفاده کند.اما ساده ترین و ارزان ترین آن خود گوگل است.
هنگامی که یک جستجوی Googel را انجام می دهید،تعدادی از اصطلاحات جستجوی پیشنهادی را دنبال می کنید.
همچنین اغلب می توانید تعدادی از جستجو های مربوطه را در پاین صفحه مشاهده کنید.
برای الهام بخشیدن از پست های وبلاگ و اصطلاحات جستجو استفاده کنید.
می توانید خودتان آن ها را بنویسید یا یک بازاریاب محتوای عالی پیدا کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. این پست های وبلاگ محتوای تکامل یافته شما را تشکیل می دهند.
اگر در سایت خود وبلاگ ندارید، می توانید یک میکرو سایت ایجاد کرده و در آنجا منتشر کنید.
در اخر
زمان انتشار پست ها را برنامه ریزی کنید.افزونه ای را به یک ابزار برنامه ریزی رسانه های جتماعی مانند Coschedule یا Hootusuite اضافه کنید.
درنتیحه
تولید محتوا یک فرایند است نه یک چیز یک پارچه.
این فرایند ایجاد بلوک ها برای SEO است.
اگر 3 نوع محتوا برای سایت خود ایجاد کنید(استاتیک]دروازه ای،تکامل یافته)
شما تمام مراحل را به درستی انجام داده اید.