بازاریابی ایمیل
بازاریابی ایمیل راهنمایی برای بازاریابی موفقیت آمیز ایمیل ایا بازاریابی ایمیل باز هم کاربرد دارد؟ با وجود رسانه های اجتماعی،ویدئو ها،هوش مصنوعی،واقعیت مجازی و چت آنلاین به نظر می رسد که نامه الکترونیک
تبلیغات گوگلی
تبلیغات GOOGEL چیست و چگونه کار می کند؟ تبلیغات گوگلی ،در هر ثانیه،2.3 میلیون جستجو در Google انجام می شودکه اکثر صفحات نتایج جستجو نیز شامل تبلیغات هستند. با پرداخت هزینه توسط مشاغل،تبلیغات Google می
بازاریابی دیجیتال
تا موفقیت کمپین های خود را بیشتر از آنچه در گذشته با استفاده
از تبلیغات سنتی مانند:بیلبورد یا تبلیغات چاپی داشتید ببینید.
پشتیبانی وب سایت
وب سایت و پشتیبانی دیجیتال پشتیبانی وب سایت برای بسیاری از مشتری ها نقش مهمی را ایفا می کند. به حفظ،مقیاس و گسترش وب سایت های موجود و برنامه های وب کمک می کند. ما قادر به ایجاد فناوری برای وب سایت های
اینستاگرام: هر آنچه را که باید بدانید!
با ملکه همه برنامه های رسانه های اجتماعی آشنا شوید و زندگی خود را از طریق اینستاگرام به اشتراک بگذارید! اینستاگرام یک برنامه رسانه اجتماعی است که امکانات زیاد و البته جالبی را در اختیار کاربران خود قر
طراحی سایت موفق
طراحی سایت موفق آیا نمی دانید چه نوع وب سایتی طراحی کنید یا ویزگی ها و هزینه های یک وب سایت خوب چیست؟؟!! همه چیز درباره طرحی سایت در ابتدا به تراز،کنتراس،جلوه ها و نوع رنگ توجه کنید. زیرا این موارد می
مالکوم گلدول
مالکوم گلدول مالکوم گلدول از سال 1996 نویسنده کار در نیویورکر است. پیش از این ، وی در واشنگتندر اداره پست کار می کرد. در سال 2001،او به خاطر نمایش قطعه”نیچر”،در مورد ران پوپیل،جایزه مجله ملی را به دست
نکات و ترفندهای بازاریابی محتوا
نکات بازاریابی محتوا نکات و ترفندهای بازاریابی محتوا اگر بخواهیم دو نکته برتر را ارائه دهیم،این موارد خواهد بود. مربوط به کمیت نیست،بلکه درمورد کیفیت است. ایجاد محتوای با کیفیت کلید موفقیت است. باید ا
تعادل بین کمیت و کیفیت محتوا
تعادل بین کمیت و کیفیت محتوا تعادل بین کمیت و کیفیت محتوا،در نوشتن محتوا ، کمیت ضربانیت دارد. شاید به این دلیل باشد که من روز قبل هنگام بازدید از سایت مشتری احساس نگرانی داشتم . وی گفت: “برخی از این پ
چگونگی جستجوی کاربران در وب
چگونگی جستجوی کاربران در وب چکیده: چگونگی جستجوی کاربران در وب را در این مقاله به صورت جامع ارائه می کنیم.طبقه بندی شامل 3 سطح سلسله مراتبی از اهداف اطلاعاتی،ناوبری و معامله ای است. پس از به دست آوردن