سئو چیست؟؟
حدس بزنید که هر روز تعداد پست های وبلاگ چند نفر منتشر می شود.
هر ایده؟
خوب ، کاربران وردپرس به تنهایی روزانه بیش از 2 میلیون پست منتشر می کنند. هر ثانیه به 24 پست وبلاگ ارائه می شود.
این بدان معنی است که کاربران هنگام خواندن این پنج جمله ، حدود 216 پست وبلاگ منتشر کرده اند.
و این فقط کاربران WordPress را حساب می کند. اگر بخواهیم تمام پست های وبلاگ را بشماریم ، مطمئناً این تعداد بیشتر می شود.
این باعث می شود که ایستادگی کردن به نوعی سخت باشد. اما شما باید اگر می خواهید وبلاگ خود را به یک موفقیت آمیز تبدیل کنید.
در حالی که من اغلب 4-5 ساعت برای نوشتن پست های وبلاگ خود می گذرانم ، ده دقیقه ای که برای بهینه سازی هر پست می گذرانم ، به راحتی مهم ترین هستند.
جای تعجب نیست که میلیون ها نفر Google هر ماه اصطلاح “SEO” را گوگل می کنند.
در هر روز معینی ، مردم بیش از 2.2 میلیون جستجو انجام می دهند. و این فقط در Google است – برای گفتن از موتورهای جستجوگر دیگر.
بنابراین ، نشان دادن در صفحه اول Google می تواند یکی از مهمترین تصمیم گیری ها بین شغل پررونق و ورشکسته باشد.
سئو چیست؟
اما SEO حتی به چه معنی است؟
سئو چیست؟
احتمالاً می دانید که این به معنای بهینه سازی موتور جستجو است ، اما برای بهینه سازی چه چیزی نیاز دارید؟
آیا این طراحی است؟ یا نوشتن است؟ یا شاید این پیوندها باشد.
بله ، بله ، و بله – همه اینها و موارد دیگر است.
اما بیایید این راهنمای سئو را در ابتدا شروع کنیم.
تعریف: SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. که هنر رتبه بندی بالا در موتور جستجوگر در بخش پرداخت نشده است ، همچنین به عنوان لیست های ارگانیک شناخته می شود.
خوب ، بگذارید آن را به انگلیسی ترجمه کنیم. این کار من در اینجا است:
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرایند بهینه سازی محتوای آنلاین شما است به گونه ای که یک موتور جستجو دوست دارد آن را به عنوان یک نتیجه برتر برای جستجوی یک کلمه کلیدی خاص نشان دهد.
بگذارید این مسئله را حتی بیشتر تجزیه کنم:
وقتی صحبت از SEO می شود ، شما ، موتور جستجوگر و جستجوگر هستید. اگر مقاله ای در مورد نحوه ساخت لازانیا vegan دارید ، می خواهید موتور جستجو (که در 90٪ از موارد Google است) آن را به عنوان بهترین نتیجه برای هر کسی که عبارت “vegan lasagna” جستجو می کند ، نشان دهد.
جستجوگرها سحر و جادو است که شما باید در مقاله خود کار کنید تا بتوانید احتمالاً گوگل در پست خود به عنوان یکی از بهترین نتایج در هر زمان شخصی که آن کلمه کلیدی را جستجو می کند درج کند.
ما قصد داریم به عمق SEO بپردازیم ، اما احساس راحتی می کنیم به هر بخش مورد علاقه شما پرش کنیم:
بررسی اجمالی
کلاه سفید در مقابل کلاه سیاه
تمیز کردن در خانه و خارج از خانه: سئو در صفحه در مقابل سئو خارج از صفحه
سئو در صفحه
سئو خارج از صفحه
بررسی اجمالی
حالا این جادو چه شکلی است و چرا حتی اهمیتی دارد؟
همانطور که قبلاً گفتم ، اکثریت قریب به اتفاق تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شود و تقریبا 75 درصد جستجوگران جستجوهای خود را در گوگل شروع می کنند.
با این واقعیت ترکیب کنید که پنج نتیجه اول در گوگل 67٪ از کلیه کلیکها را بدست آورید ، و شما می دانید که چرا بهینه سازی موتورهای جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است.
یک شوخی در سراسر وب وجود دارد که نشان می دهد ضربه زدن به صفحه اول Google چقدر مهم است:
اگر همیشه نیاز به پنهان کردن یک جسد مرده دارید ، باید آن را در صفحه دوم نتایج جستجوی Google قرار دهید.
اگر پست ، مقاله یا محصول وبلاگ شما در صفحه دیگری از نتایج جستجوی Google نسبت به اول قرار دارد ، معادل آن است که به هیچ وجه رتبه بندی نمی شود.
اما برای درک اینکه چگونه برای اولین بار در نتایج موتور جستجو ظاهر شوید ، ابتدا باید بدانید که جستجو حتی چگونه کار می کند.
نحوه جستجو:
سئو چیست؟
اکنون که شما از اصول اولیه سئو ایده ای دارید ، به برخی از مؤلفه های آن با جزئیات نگاه خواهم کرد.
در حالی که گوگل الگوریتم جستجوی خود را بسیار خوب نگه می دارد و بیش از 200 عامل تعیین کننده آن عمومی نیستند ، Backlinko کار بسیار خوبی را در جمع آوری هرچه بیشتر آنها در یک لیست بزرگ انجام داد.
اما اول ، من باید یک چیز را مستقیم بگیرم. دو طرف از نیروی SEO وجود دارد و شما هم اکنون باید خود را انتخاب کنید.
کلاه سفید در مقابل کلاه سیاه
همانطور که می دانید ، من به جای اینکه فقط تلاش کنم سریع یک نتیجه از آن بگیرم ، من بازی کارآفرینی طولانی مدت را بازی می کنم.
با بهینه سازی موتور جستجو هم همین است. برخی از افراد در آن حضور دارند تا بعضی از افراد بسیار سریع را به سرعت بسازند ، در حالی که دیگران در مسافت طولانی قرار دارند.
اگر می خواهید SEO را مانند یک طرح سریع ثروتمند کار کنید ، مطمئناً با SEO SEO کلاه مشکی کار می کنید.
این نوع سئو بر بهینه سازی مطالب شما فقط برای موتور جستجو متمرکز است و اصلاً انسان را در نظر نمی گیرد. از آنجایی که روش های زیادی برای خم شدن و شکستن قوانین برای بدست آوردن رتبه های سایت شما وجود دارد ، این یک روش اصلی برای جستجوگرها برای کلاه سیاه است که می تواند چند هزار دلار سریع کسب کند.
در نهایت ، این رویکرد به صفحات ناخواسته و ناخواسته منجر می شود که اغلب خیلی سریع ممنوع می شوند. این اغلب منجر به مجازات شدیدی برای بازاریاب خواهد شد و شانس آنها برای ساختن چیزی پایدار در آینده را از بین می برد.
ممکن است از این راه چند نکته جالب داشته باشید ، اما باید به طور مداوم در جستجوی به روزرسانی های موتور جستجو باشید و روش های جدیدی برای طفره رفتن از قوانین بیابید.
از طرف دیگر سئو کلاه سفید راهی برای ایجاد یک تجارت آنلاین پایدار است. اگر SEO را از این طریق انجام دهید ، روی مخاطبان انسانی خود تمرکز خواهید کرد.
سئو چیست؟